Numer / Nazwa części lub elementu wyposażenia:
1. OBUDOWA OSŁONA SŁONECZNA MERCEDS ML W163 .
2. PAS BEZPIECZENSTWA PRAWY TYL ULYSSE 807 C8 2 RZAD .
3. ROZRZĄD - PASEK ROZRZĄDU FIAT BRAVO BRAVA TIPO .
4. BMW E90,E91,BMW3,TYLNE ZAWIESZENIE MOST 2 0D .
5. KOREK ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO BRAVO BRAVA UNO HCQ .
6. ZDERZAK PRZÓD FORD C MAX C-MAX 05-08 KOMPLETNY .
7. CADILLAC BLS 2008R OGRANICZNIK DRZWI PRAWY PRZÓD .
8. OBUDOWA OSLONA ROZRZADU TOYOTA AURIS 1 6 B 2007- .
9. KATALIZATOR SKODA OCTAVIA 1 4 AXP .
10. MERCEDES W210 220 270 KLOCKI 2 7 TARCZA TARCZE .
11. PODSZYBIE PLASTIKOWE TOYOTA COROLLA E12 2001-07 .
12. POMPA WODY TOYOTA VERSO AURIS AVENSIS 1 6 1 8 B .
13. ZBIORNICZEK SPRYSKIWACZY TOYOTA AVENSIS T27 KOMBI .
14. NAKRETKI SRUBY KOMPLET TOYOTA HONDA MITSUBISHI .
15. KOREK ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO SEICENTO PUNTO HCQ .
16. TŁUMIK KOŃCOWY PEUGEOT 406 2 0 3 0 V6 16/24V CHROM .
17. LAMPA TYLNA PRAWA VW GOLF VI 6 5K0 .
18. AUDI A8 D3 RYGIEL ZAMEK MASKI 4E0823509E .
19. WAHACZ PRZÓD PRAWY FIAT DUCATO PEUGEOT BOXER '06- .
20. ALTERNATOR TOYOTA COROLLA VERSO AVENSIS 1 8 VVTI .
21. BELKA ZDERZAKA PRZEDNIEGO TOYOTA AVENSIS T27 09-14 .
22. LAMPA LEWA TYLNA TOYOTA AVENSIS T27 KOMBI LIFT 12- .
23. OSŁONA PRZEGUBU WEWNĘTRZNEGO SKODA FAVORIT .
24. TOYOTA YARIS 2001R SILNIK MECHANIZM WYCIERACZEK .
25. KOMPRESOR KLIMATYZACJI SPRĘŻARKA DAF XF 95 105 .
26. KLOSZE - MIGACZE PRZÓD 126P .
27. LUSTERKO WEWNETRZNE KAMERA TOYOTA VERSO T27 09-13 .
28. LAMPA PRAWA TYLNA TOYOTA AVENSIS T27 KOMBI LIFT .
29. TYL NADWOZIA DUPA MITSUBISHI LANCER X SEDAN 08-13 .
30. KOREK ZBIORNIKA WYRÓWNAWCZEGO SEICENTO PUNTO HCQ .
31. WYŚWIETLACZ ZEGAR OPEL ASTRA 90434180 53900031 A .
Znajdź część - leksykon części do samochodu
1. Odszukaj odpowiednią część
2. Opisz usterkę, dodaj opis wymiany.
Czy wiesz, że...
- Rudolf Diesel wynalazł silnik wysokoprężny w 1892roku.
- System kontroli trakcji (rózne oznaczenia w zależności od producentów, np.: ASR, TCS, DCS) jest systemem zaliczanym do grupy Advanced Vehicle Control Systems (lub Automated Highway Systems). Jego zadaniem jest niedopuszczanie do nadmiernego poślizgu kół samochodu podczas przyspieszania (objawiającego się buksowaniem).
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz