Numer / Nazwa części lub elementu wyposażenia:
1. SILNICZEK SZYBY LEWY TYŁ RENAULT SCENIC 98R .
2. ZAWÓR ELEKTROZAWÓR AUDI A4B6 PASSAT B5FL1J0906283A .
3. CZUJNIK UDERZENIOWY VW AUDI 600909606 .
4. CZUJNIK CIŚNIENIA VW AUDI SEAT SKODA 038906051C .
5. SZYBA AUDI A4 B5 KOMBI TYŁ TYLNIA LEWA LEWY POZNAN .
6. USZCZELKA DRZWI LEWY TYŁ SSANGYONG REXTON 2005R .
7. OPEL AGILA 2002 R-CENTRAL ZAMEK ,LEWY PRZEDNI 6PIN .
8. CZUJNIK WAŁU LEXUS TOYOTA 3 0 V6 2 0 D4D D-4D NOWY .
9. CZUJNIK TEMPERATURY VW PASSAT AUDI SKODA 06A919501 .
10. PRZEŁĄCZNIK CZUJNIK STOP VW GOLF IV AUDI 927189D .
11. RENAULT MEGANE III 1 6 16V AMORTYZATOR PRAWY .
12. WŁĄCZNIK ALARMU VW PASSAT B5FL GOLF IV 4B0962109A .
13. CZUJNIK TEMPERATURY WODY PASSAT AUDI 8D0959481B .
14. RENAULT MEGANE III 1 6 16V ZBIORNIK WYRÓWNAWCZY .
15. GŁOSNIK VW PASSAT B5 FL .
16. RENAULT MEGANE III AMORTYZATOR MASKI .
17. DACIA LOGAN PAS PRZEDNI PODŁUŻNICA ORYGINAŁ .
18. FIAT 125P, SYRENA,AUTO, LUSTERKA DO PRZYCZEPY .
19. PRZEPUSTNICA GALAXY SHARAN 2 8 2 8B 01R .
20. RENAULT LAGUNA III KRATKA NAWIEWU ŚRODKOWA NAWIEW .
21. ZAWIAS ZAWIASY MASKI OPEL VECTRA B LIFT PRAWY .
22. ALTERNATOR SEAT IBIZA 1,9 TDI 90 AH AUTO .
23. DYWANIK BAGAŻNIKA RENAULT DACIA LOGAN NR 101350 .
24. ŁOŻYSKO KOŁA PRZÓD ALFA 145 146 SPIDER FIAT BRAVA .
25. TARCZA TARCZE HAMULCOWA OPEL ASCONA C ASTRA F .
26. RENAULT KOMPUTER HOM7700851758 SIEMENS 101729103C .
27. OPEL-CZĘŚC ASTRA H CENTRALKA MODUŁ BSI 13206748 GU .
28. PRZEWOD WAZ KLIMATYZACJI HYUNDAI ATOS 98-01 .
29. REPERATURKA BŁOTNIKA VW TRANSPORTER T-4 9/90-7/96 .
30. A6 C6 2 7 3 0 TDI CHŁODNICA WSPOMAGANIA 4F0422885E .
31. KIA SPORTAGE 2008 LAMPA LEWA LUB PRAWA .
Znajdź część - leksykon części do samochodu
1. Odszukaj odpowiednią część
2. Opisz usterkę, dodaj opis wymiany.
Czy wiesz, że...
- Rudolf Diesel wynalazł silnik wysokoprężny w 1892roku.
- System kontroli trakcji (rózne oznaczenia w zależności od producentów, np.: ASR, TCS, DCS) jest systemem zaliczanym do grupy Advanced Vehicle Control Systems (lub Automated Highway Systems). Jego zadaniem jest niedopuszczanie do nadmiernego poślizgu kół samochodu podczas przyspieszania (objawiającego się buksowaniem).
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz