Numer / Nazwa części lub elementu wyposażenia:
1. MAZDA 6 VI BOCZEK DRZWI PRZÓD LEWY PRAWY HB .
2. CITROEN XSARA PICASSO POKRYWA AKUMULATORA OSŁONA .
3. MAZDA 6 VI ZASLEPKA OSŁONA TROKAT TYŁ LEWA PRAWA .
4. VW POLO III LISTWA ZGARNIAJACA WEWNETRZNA 5 D 01R .
5. VW POLO III PODSTAWA AKUMULATORA 1 0 O1R .
6. NISSAN ALMERA N16 LAPA MOCOWANIE ALTERNATORA 1 5 .
7. OPEL VECTRA C OSŁONA KLAPY TYL HB .
8. AUDI A4 2 0TDI INSTALACJA SILNIKA CJC .
9. PRZEWÓD KLIMATYZACJI OPEL OMEGA B 2 5 TDS 94-03 .
10. FORD FOCUS 01- LIFT DOKŁADKA SPOILER ZDERZAKA TYŁ .
11. OPEL VECTRA C LISTWA DRZWI ZGARNIAJĄCA TYŁ .
12. OPEL VECTRA C OSŁONA KLAPY SZYBY TYŁ HB .
13. NISSAN ALMERA N16 UCHWYT ŁAPA POMPY WSPOMAGANIA .
14. OPEL VECTRA C BOCZEK DRZWI LEWY TYL HB .
15. NISSAN ALMERA N16 OBUDOWA TERMOSTATU 1 5 .
16. MAZDA 6 VI SZYBA TYŁ BOCZNA LEWA HB .
17. HONDA ACCORD VI 98-02 SZYBA DRZWI TYŁ LEWA .
18. PRZEPUSTNICA CITROEN C2 VTS 1 6 16V .
19. FELGI 16 5X114,3 HYUNDAI MAZDA TOYOTA HONDA NISSAN .
20. NADKOLE NADKOLA PRZÓD LEWE RENAULT 19 88-95 .
21. LAMPA PRAWA TYLNA OPEL VECTRA C GTS BIAŁY KIERUNEK .
22. PEUGEOT 206 - PLASTIK TYŁ NAKŁADKA BOCZKA 3D .
28. CHRYSLER NEON 2 0 16V LINKA OTWIERANIA MASKI .
29. VW GOLF IV KLAMKA PRZÓD PRZEDNIA PRAWA .
30. TOYOTA AURIS NOWY MODEL 2012 2013 GAŁKA BIEGÓW .
31. OPEL CORSA D PRZYCISK WŁĄCZNIK OTWIERANIA SZYBY .
32. PASEK ROZRZĄDU ROZRZĄD VW TRANSPORTER 1 6D 1 7D .
33. GOLF IV OSŁONA PRZECIWSLONECZNA LEWA .
34. NISSAN ALMERA N16 NADKOLE PRZOD PRAWE .
35. VW POLO III 1 0 ZBIORNICZEK ZBIORNIK WSPOMAGANIA .
36. VW POLO III 1 0 ZBIORNICZEK SPRYSKIWACZY Z POMPKA .
37. VW POLO III NADKOLE TYŁ LEWE PRAWE 5D 01R .
38. HONDA CIVIC VII DYWANIK .
39. HONDA CIVIC VII LISTWA ZGARNIAJACA PRZÓD LEWA PRAW .
40. POMPA WODY - SKODA SUPERB 02-08R / VW BORA 98-05R .
41. DRZWI LEWY TYŁ DAIHATSU MOVE .
Znajdź część - leksykon części do samochodu
1. Odszukaj odpowiednią część
2. Opisz usterkę, dodaj opis wymiany.
Czy wiesz, że...
- Rudolf Diesel wynalazł silnik wysokoprężny w 1892roku.
- System kontroli trakcji (rózne oznaczenia w zależności od producentów, np.: ASR, TCS, DCS) jest systemem zaliczanym do grupy Advanced Vehicle Control Systems (lub Automated Highway Systems). Jego zadaniem jest niedopuszczanie do nadmiernego poślizgu kół samochodu podczas przyspieszania (objawiającego się buksowaniem).
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz