Numer / Nazwa części lub elementu wyposażenia:
1. RURA WĄŻ PRZEWÓD 1 9 DCI RENAULT TRAFIC II VIVARO .
2. PICASSO 02R 2,0 HDI PÓŁOŚ LEWA TRZEMESZNO .
3. NISSAN X-TRAIL 02R POPIELNICZKA ZAPALNICZKA .
4. WKŁAD ŻARÓWEK PRAWY VW POLO CLASSIC NOWY VALEO .
5. RENAULT CLIO II LIFT NAPINACZ NAPINACZE PASÓW .
6. FILTRY ZESTAW BOSCH VOLKSWAGEN GOLF IV 1 9 TDI SDI .
7. RURA ŁĄCZĄCA MERCEDES 1320 .
8. SKODA FELICIA KOLUMNA KIEROWNICZA KIEROWNICA .
9. PASEK ROZRZĄDU OPEL SIGNUM 3 2 V6 GATES .
10. POKRYWA ZAWORÓW AUDI A5 / A8 D4 059103469AT .
11. LAMPA LEWY TYL SKODA OCTAVIA I SEDAN .
12. HYUNDAI I10 RAMKA OBUDOWA LICZNIKA OSLONA DASZEK .
13. NAGRZEWNICA CLIMATRONIC 7N1820003F VW SHARAN 7N0 .
14. KORBOWÓD OPEL C20XE ASTRA GSI CALIBRA VECTRA .
15. SKÓRZANE POKROWCE SAMOCHODOWE - SEAT TOLEDO .
16. WAHACZ PRZÓD TYŁ JEEP GRAND CHEROKEE 99-04R .
17. LEXUS LS600 REFLEKTOR LS-600 ORYGINAL KOMPLETNA .
18. LISTWA DACHOWA GOLF IV 4 KOMBI JASŁO .
19. PÓŁOŚ LEWA KRÓTKA 6Q0407271BC SKODA FABIA I MPI .
20. MK1 FOCUS HB KAMPA TYL EUROPA PRAWA .
21. KIA SPORTAGE BELKA ZDERZAKA TYLNEGO,TYŁ .
22. MERCEDES A KLASA W169 WAZ RURA WODY A180 .
23. AUDI A4 8K9 KOMBI 08-11ROK TYŁ ZDERZAK NR H511 .
24. MASTER MOVANO INTERSTAR ĆWIARTKA PRAWA PODŁUŻNICA .
25. LAMPY TYŁ RENAULT LAGUNA I .
30. BŁOTNIK PRAWY OPEL VECTRA A.
34. AUDI A8 D3 4 0 4 2 TDI PÓŁOŚ TYŁ OŚKA 2003R .
35. LAMPA TYLNA PRAWA VW POLO 6N ORGINAL .
36. OGRANICZNIK DRZWI T P MASERATI QUATTROPORTE 06R .
37. VW TOUAREG PRZEWOD HAMULCOWY 7P0611932T .
38. OBUDOWA MOCOWANIE RAMKA PANELU NAWIEWU VW GOLF 3 .
39. LAMPY TYŁ AUDI A3, ORAZ INNE CZESCI .
40. BŁOTNIK LEWY CITROEN XANTIA .
41. KLAPA TYŁ MITSUBIHI COLT .
Znajdź część - leksykon części do samochodu
1. Odszukaj odpowiednią część
2. Opisz usterkę, dodaj opis wymiany.
Czy wiesz, że...
- Rudolf Diesel wynalazł silnik wysokoprężny w 1892roku.
- System kontroli trakcji (rózne oznaczenia w zależności od producentów, np.: ASR, TCS, DCS) jest systemem zaliczanym do grupy Advanced Vehicle Control Systems (lub Automated Highway Systems). Jego zadaniem jest niedopuszczanie do nadmiernego poślizgu kół samochodu podczas przyspieszania (objawiającego się buksowaniem).
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz