Numer / Nazwa części lub elementu wyposażenia:
1. POMPA PALIWA PALIWOWA KOSZ ZAWÓR OPEL ASTRA G 2 II .
2. DYFERENCJAŁ TYLNY MOST DYFER 3 90 OPEL OMEGA 3 0 .
3. SIŁOWNIK AMORTYZATOR SPRĘŻYNA KLAPY OPEL ZAFIRA A .
4. CZUJNIK WAŁKA OPEL ASTRA TIGRA X14XE Z14XE X16XE .
5. ZACISK HAMULCA PRZÓD OPEL OMEGA B C 2 0 16V 2 0 8V .
6. SPRĘŻYNA TYŁ TYLNA ORYGINAŁ ODBÓJ OPEL VECTRA C .
7. PASY BEZPIECZENSTWA NAPINACZE PAS ALFA 156 .
8. MECHANIZM PODNOŚNIK SZYBY BMW 7 E38 PRAWY PRZÓD .
9. ZAWIAS SIŁOWNIK TYLNEJ KLAPY BMW 7 E38 PRAWY .
10. SZYBA DRZWI BMW 7 E38 PRAWY PRZÓD PRAWA PRZEDNIA .
11. ODBÓJ ABSORBER ZDERZAKA TYŁ PRAWY LEWY BMW 7 E38 .
12. SZYBA DRZWI BMW 7 E38 LEWY TYŁ LEWA TYLNA .
13. OPEL OMEGA B C SILNIK PODNOŚNIK SZYB MECHANIZM .
14. E38 LAMPKA BOCZNA DRZWI ŚWIATEŁKO OBRYSÓWKA LAMPA .
15. ZAMEK SILNICZEK DOMYKANIA KLAPY BAGAŻNIKA BMW E38 .
16. SILNICZEK WYCIERACZKI TYLNEJ PEUGEOT 306 30ZL .
17. KLAMKA UCHWYT CHROM KLAMKI KOMPLET OPEL VECTRA B .
18. LAMPY PRZÓD PRAWA LEWA OPEL SINTRA REFLEKTOR LAMPA .
19. ZAMEK KLAPY TYLNEJ TYL JAGUAR S-TYPE 2,5 02R .
20. CHRYSLER 300M 2 7 PÓŁOŚ PRAWA LEWA .
21. CEWKA , LISTWA ZAPŁONOWA OPEL ASTRA GTC 2 0 TURBO .
22. BMW Z3 - ZAWIESZENIE GWINTOWANE NOWE .
23. PASEK ROZRZĄDU FORD TRANSIT CONNECT 1 8 TDCI DI .
24. PRZEGUB NAPĘDOWY ZEWNĘTRZNY TOYOTA YARIS NCP10/12 .
25. ORYGINALNE ALUFELGI 16 MAZDA 6 5X114 02-08 .
26. SPRZĘGŁO TARCZA DOCISK FIESTA IV COURIER 1 3 .
27. TURBOSPRĘŻARKA TURBO PASSAT B5 1 9 TDI 028145702 .
28. LUSTERKO PRAWE KOMPLETNE VW PASSAT B5,ORYGINAŁ .
29. RADIO CD LEXUS IS200,ORYGINAŁ, AUTO .
30. LUSTERKO PRAWE KOMPLETNE VOLVO V70,ORYGINAŁ .
31. ZAMEK DRZWI PRAWY PRZÓD RENAULT CLIO II 98-01R .
Znajdź część - leksykon części do samochodu
1. Odszukaj odpowiednią część
2. Opisz usterkę, dodaj opis wymiany.
Czy wiesz, że...
- Rudolf Diesel wynalazł silnik wysokoprężny w 1892roku.
- System kontroli trakcji (rózne oznaczenia w zależności od producentów, np.: ASR, TCS, DCS) jest systemem zaliczanym do grupy Advanced Vehicle Control Systems (lub Automated Highway Systems). Jego zadaniem jest niedopuszczanie do nadmiernego poślizgu kół samochodu podczas przyspieszania (objawiającego się buksowaniem).
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz