Numer / Nazwa części lub elementu wyposażenia:
1. FORD,SCORPIO MK 2:POKRYWA ZAWORÓW (2 3 16V 98 R) .
2. NISSAN PRIMERA KOMPUTER STEROWNIK 407913111 .
3. PRZEWODY ZAPŁONOWE LPG PEUGEOT 305 1,3 - 1,5 .
4. SEAT CORDOBA PODSUFITKA .
5. FORD TAURUS ZDERZAK TYLNY .
6. SPRZĘGŁO LUK AUDI A2 SEAT CORDOBA IBIZA 1 4 .
7. SPRZĘGŁO LUK AUDI A4 A6 SKODA SUPERB 2 0 TDI `04 .
8. ŻARÓWKAH4 12V 60/55W Z KOŁNIERZEM .
9. MAZDA 6 2 0 BENZYNA CZUJNIK .
10. CITROEN XANTIA I KOMBI HAK HOLOWNICZY .
11. CITROEN XANTIA I KOMBI LAMPA LEWA TYLNA NAROŻNIK .
12. PEUGEOT 207 LIFT DESKA PODUSZKI KOKPIT KONSOLA .
13. MEYLE TULEJA WAHACZA PRZOD DOL VW GOLF NEW BEETLE .
14. VITO 639 VIANO 2 2 OBUDOWA FILTRA POWIETRZA KPL .
15. SZYBA PRAWA BOCZNA DRZWI POLO 6N ELEKTRYCZNA .
16. MITSUBISHI OUTLANDER 2013R LEWA ZAŚLEPKA ZDERZAKA .
17. 4318 PRZETWORNICA NAPIĘCIA 12V/230V 600W SOLIDNA .
18. CITROEN XANTIA I KOMBI LAMPA LEWA TYLNA Z KLAPY .
21. CITROEN XANTIA I KOMBI ZDERZAK YŁ .
22. SPRZEGŁO OPEL ASTRA G SIGNUM VECTRA C 2 0 2 2 DTI .
23. SPRZĘGŁO LUK VW DERBY GOLF II JETTA II POLO .
30. SPRZĘGŁO LUK AUDI A4 A6 VW PASSAT 1 9 TDI 1995-00 .
31. KOŁO + SPRZĘGŁO LUK MONDEO 3 2 0 16V DI/TDDI/TDCI .
32. KOŁO DWUMASOWE DSG LUK AUDI SKODA VW SEAT BLS 2 0 .
33. KOŁO DWUMASOWE LUK AUDI A3 ALTEA LEON 1 9 TDI .
34. NAKŁADKA OBUDOWA BAGAZNIKA HYUNDAI SONATA 2008R .
35. VOLVO V40 I 2 0 KOŁO PASOWE WAŁU .
36. ZAWIAS MASKI PRAWY Z SIŁOWNIKIEM OPEL VECTRA B .
37. WTRYSKI WTRYSKIWACZE KIA CEED 2 0 CRDI 09R 140 KM .
38. 7514 WTRYSKIWACZ RENAULT LAGUNA 1 9 DCI .
39. AUDI A3 8P0 SPORTBACK AIRBAG KURTYNA PRAWA LEWA .
40. AUTO NOWY EMBLEMAT NAPIS 626 MAZDA .
41. BELKA ZDERZAKA POD ZDERZAK VOLVO S80 .
Znajdź część - leksykon części do samochodu
1. Odszukaj odpowiednią część
2. Opisz usterkę, dodaj opis wymiany.
Czy wiesz, że...
- Rudolf Diesel wynalazł silnik wysokoprężny w 1892roku.
- System kontroli trakcji (rózne oznaczenia w zależności od producentów, np.: ASR, TCS, DCS) jest systemem zaliczanym do grupy Advanced Vehicle Control Systems (lub Automated Highway Systems). Jego zadaniem jest niedopuszczanie do nadmiernego poślizgu kół samochodu podczas przyspieszania (objawiającego się buksowaniem).
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz