Numer / Nazwa części lub elementu wyposażenia:
1. OPEL FRONTERA A 1997 2,5TDS TARCZA LEWA PRZEDNIA .
2. DAEWOO MUSSO 1997 3,2B AMORTYZATOR LEWY PRZÓD .
3. OPEL FRONTERA A 1997 2,5TDS ZACISK PRAWY PRZEDNI .
4. OPEL FRONTERA A 1997 2,2 16V SILNIK .
5. JEEP CHEROKEE 1999 2,5TD SPRĘŻARKA KLIMATYZACJI .
6. OPEL FRONTERA A 97 2,5TDS PRZEKŁADNIA KIEROWNICZA .
7. OPEL FRONTERA A 1997 2,2 16V MOST PRZEDNI .
8. TŁUMIK KOŃCOWY VW TRANSPORTER T3 1 6TD BUS 84-92 .
9. KOMPUTER BOSCH 0281011525 0 281 011 525 .
10. GOLF 3 RAMIĘ PRAWE LEWE RAMIONA WYCIERACZEK SZROT .
11. OPEL ZAFIRA A 01R LUSTERKO WEWNĘTRZNE .
12. VW PASSAT B6 05-10R RAMKA MIGACZA R PRZÓD .
13. AUDI Q7 S-LINE DOKŁADKA ZDERZAKA TYŁ .
14. CZUJNIK TEMPERATURY TERMOMETR OPEL CORSA C COMBO .
15. VW TOUAREG 7P 2010- ZDERZAK PRZEDNI PRZÓD .
16. TŁUMIK KOŃCOWY VW TRANSPORTER T3 1 6TD BUS 84-92 .
17. DŹWIGNIA HAMULCA RĘCZNEGO GALAXY SHARAN 95-00 .
18. SKODA POKRYWA SILNIKA 2 0 TDI .
19. LAMPA TYŁ LEWA OPEL CORSA .
20. ZAWIESZENIE TYŁ BELKA PEUGEOT 407 CITROEN C5 .
21. SILNICZEK WYCIERACZEK TYŁ RENAULT CLIO II .
22. SUBARU FORESTER 97-01 ZDERZAK PRZEDNI PRZÓD .
23. ŁADOWARKA PROSTOWNIK CTEK MXS 5 0 NAJLEPSZA GDAŃSK .
24. LAMPA BMW X3 F25 BI XENON DYNAMIC .
25. VW PASSAT B6 ZDERZAK TYLNY TYŁ KOMBI .
26. ZEGARY / LICZNIK / PRĘDKOŚCIOMIERZ =DUŻY FIAT 125P .
27. ALUFELGI VW POLO GOLF R15 4X100- 195/50/15 29 .
28. TURBOSPRĘŻARKA VW AUDI SEAT 2 0 TDI BKD 03G253019A .
29. XSARA PICASSO LIFT 1 6 HDI RURA INTERCOOLERA .
30. TŁUMIK KOŃCOWY AUDI 50 1 1 HATCHBACK 74-78 .
31. RADIO SAMOCHODOWE = TRES = TRANZYSTOROWE = CHROM .
38. RELINGI DACHOWE FORD EXPLORER 95-01R .
39. MERCEDES E-KLASA XENON PRAWA99 .
40. VW CADDY 03-10 ZDERZAK TYLNY TYŁ .
41. OSŁONA PRZEGUBU ZEWN NISSAN ALMERA N16 1,5DCI 1,8 .
Znajdź część - leksykon części do samochodu
1. Odszukaj odpowiednią część
2. Opisz usterkę, dodaj opis wymiany.
Czy wiesz, że...
- Rudolf Diesel wynalazł silnik wysokoprężny w 1892roku.
- System kontroli trakcji (rózne oznaczenia w zależności od producentów, np.: ASR, TCS, DCS) jest systemem zaliczanym do grupy Advanced Vehicle Control Systems (lub Automated Highway Systems). Jego zadaniem jest niedopuszczanie do nadmiernego poślizgu kół samochodu podczas przyspieszania (objawiającego się buksowaniem).
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz