Numer / Nazwa części:
1. SKRZYNIA BIEGÓW OPEL VECTRA C 1.9 CDTI 6 BIEGÓW.
3. FELGI ALUMINIOWE VW CANADA 4SZT 6 1/2J 15 UŻYWANE.
4. SPRZĘGŁO VALEO LAGUNA II 1.9 DCI 107KM 120KM.
6. REGULACJA ZESTAW NAPRAWCZY REPERATURKA BMW 5 E39.
7. ŻARNIK PALNIK ŻARÓWKA KSENONOWA D2S NOWA PHILIPS.
8. NOWA PRZETWORNICA HELLA OPEL OMEGA B C AUDI A6.
9. ZDERZAK JEEP WRANGLER CHEROKEE PATRIOT LIMITED.
10. NISSAN ALMERA N15 SEDAN LAMPA TYLNA TYL PRAWA.
11. OPEL ASTRA I SEDAN DRZWI TYLNE TYL LEWE PRAWE.
12. OPEL ASTRA I SEDAN DRZWI PRZEDNIE PRZOD PRAWE.
13. KLAPA TYLNA TYLNIA TYL MERCEDES 124 SEDAN .
14. ALTERNATOR MERCEDES 124 190 W201 2.0 2.3 BENZYNA.
15. ROZRUSZNIK NISSAN ALMERA N15 1.4 16V BENZYNA.
16. SILNICZEK WYCIERACZEK PRZEDNI PRZOD OPEL ASTRA II.
17. ZESTAW ŁOŻYSKOWY TYŁ FORD P 100 II 1.8TD 2.0.
19. CHLODNICA WODY NISSAN ALMERA N15 1.4 16V BENZYNA.
20. PEDAL GAZU POTENCJOMETR OPEL ASTRA II 2 1.7 DTI.
21. PEDAL HAMULCA OPEL ASTRA II 2 G GDANSK.
22. PEDAL SPRZEGLA OPEL ASTRA II 2 G .
23. KIEROWNICA MERCEDES 124 190 .
24. OPEL ASTRA I SEDAN LAMPA TYLNA TYL TYLNIA PRAWA.
25. ZDERZAK TYLNY TYL OPEL ASTRA I 1 HATCHBACK.
26. MODUL ZAPLONOWY MERCEDES 190 124 2.3 2.0 BENZYNA.
27. ROZRUSZNIK NISSAN SUNNY ALMERA N14 1.4 90-95.
28. SILNICZEK WYCIERACZEK PRZEDNI PRZOD MERCEDES 124.
29. OPEL ASTRA II G 2 KOMBI SPREZYNA TYLNA TYLNIA TYL.
30. OPEL ASTRA II 2 1.7 DTI AMORTYZATOR MCPERSON PRAWY.
31. POMPA HAMULCOWA OPEL ASTRA II 2 1.7 DTI .
32. ZACISK HAMULCA PRZOD OPEL ASTRA 2 II 1.7DTI.
33. SONDA LAMBDA AUDI VW ZAMIENNIK.
34. OPEL ASTRA II G 2 1.7DTI POLOS PRAWA DLUGA .
35. TOYOTA YARIS NADKOLA NADKOLE TYŁ TYLNE INNE.
37. TOYOTA YARIS II 3D / 5D 2005- NAKŁADKA Z ZAGIĘCIEM.
Znajdź część - leksykon części do samochodu
1. Odszukaj odpowiednią część
2. Opisz usterkę, dodaj opis wymiany.
Czy wiesz, że...
- Rudolf Diesel wynalazł silnik wysokoprężny w 1892roku.
- System kontroli trakcji (rózne oznaczenia w zależności od producentów, np.: ASR, TCS, DCS) jest systemem zaliczanym do grupy Advanced Vehicle Control Systems (lub Automated Highway Systems). Jego zadaniem jest niedopuszczanie do nadmiernego poślizgu kół samochodu podczas przyspieszania (objawiającego się buksowaniem).
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz