Chart 210 w wersji export 70ccm.
W marcu chart przeszedł generalny remont silnika jak i wizualny. W silniku zostało zmienione:
• -cylinder ZMD, tłok ZMD, sworzeń i pierścienie ZMD (części oryginalne )
• -uszczelniacze -łożyska na wale i na wałkach w skrzyni biegów (wszystkie)
• -nowe wałki w skrzyni biegów (oryginalne ZMD)
• -nowy tryb na wale oraz sprzęgło (kosz i tarcze) oryginalne ZMD.
• -nowy gaźnik bing 208
Wygląd został poprawiony poprzez:
• -wymalowanie ramy wahacza i stopek farbą piecową (znawcy wiedzą jak trwała mocna i odporna na obicia jest ta farba)
• -wymalowanie baku i dekli bocznych również farbą piecową
• -założenie kierunków
• -nowe oryginalne siedzenie (całe)
• -chromowane uchwyty lusterek
• -nowa lampa z przodu.
Również zostały wymienione na nowe:
• -akumulator (w maju tego roku kupiony)
• -klakson
• -tulejki na wahaczach
• -czujniki stopu ręcznego i nożnego
• -szprychy w kołach (koła są proste)
• -linki sprzęgła, gazu, hamulca przedniego -zębatki i łańcuch
• -uszczelniacze w lagach przednich (przód pracuje idealnie).
Znajdź część - leksykon części do samochodu
1. Odszukaj odpowiednią część
2. Opisz usterkę, dodaj opis wymiany.
Czy wiesz, że...
- Rudolf Diesel wynalazł silnik wysokoprężny w 1892roku.
- System kontroli trakcji (rózne oznaczenia w zależności od producentów, np.: ASR, TCS, DCS) jest systemem zaliczanym do grupy Advanced Vehicle Control Systems (lub Automated Highway Systems). Jego zadaniem jest niedopuszczanie do nadmiernego poślizgu kół samochodu podczas przyspieszania (objawiającego się buksowaniem).
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz