Honda cr125 i cr250

Honda cr125 i cr250. Motocykle kupił ponad rok temu z zamiarem wyremontowania i zabawy w terenie. Zamierzał złożyć z dwóch jeden przekładając silnik od 250 do ramy od 125. CR125 była nowsza bo miała 2x tarczowy hamulec. Honda cr 125 miała uszkodzony silnik (wał i cylinder) więc rozpołowił kartery i w takim stanie teraz się znajduje. 250 ma dół silnika ok więc wykonał tulejowanie cylindra. Usługę te wykonała firma specjalizująca się w tej dziedzinie MOTOR-TECH z Katowic i tuleja osadzona jest fachowo bez progów itp. W skład zestawu wchodzi więc wyremontowany cylinder z nowym tłokiem Vertex. Niestety z braku czasu do dzisiaj nie dokończył remontu i pewnie jeszcze długo nie będzie miał czasu aby to. Aby skończyć remont trzeb jeszcze dokupić kilka części (uszczelki do silnika, może napęd, łożyska do wahacza itp).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz