ŚLIZGI FOTELI - VW GOLF I II III,PASSAT ,AUDI 80 .
FIAT 126P 126 P MALUCH LAMPA TYLNA PRAWA .
ZESTAW HID XENON KSENON H1 4,3-12K GDYNIA KSENONY .
OPEL VECTRA C 2.0 DTI 2004 HB - PÓŁOŚ KRÓTKA .
ZBIORNIK PALIWA CITROEN C5 2.2 HDI 03R. .
WSPORNIK FILTRA OLEJU FIAT DUCATO 94-06 .
ROLKI WARIATORA 16X13 - 11,5 GR .
OSŁONA MISKI OLEJOWEJ BMW E30 E-30 DRIFT M3 .
BRC INSTALACJA LPG SEKWENCJA 6CYL. MONTAŻ D.G. .
MERCEDES ML W163 LIFT - KLAPA TYLNA .
JUNAK ORGINAŁ SIEDZENIE .
PEUGEOT 406 KLOCKI HAMULCOWE ZIMMERMANN .
STEROWNIK ŚWIATEŁ AUDI A5 8T0 .
AMORTYZATOR KAYABA OLEJ FELICIA FAVORIT PRZÓD .
ROWER 400 LEWA STRONA .
HONDA CR-V CRV LAMPA REFLEKTOR PRZÓD PRAWA .
SKRZYNIA BIEGÓW BMW 325 96 E36 2.5 TDS AUTOMAT .
Znajdź część - leksykon części do samochodu
1. Odszukaj odpowiednią część
2. Opisz usterkę, dodaj opis wymiany.
Czy wiesz, że...
- Rudolf Diesel wynalazł silnik wysokoprężny w 1892roku.
- System kontroli trakcji (rózne oznaczenia w zależności od producentów, np.: ASR, TCS, DCS) jest systemem zaliczanym do grupy Advanced Vehicle Control Systems (lub Automated Highway Systems). Jego zadaniem jest niedopuszczanie do nadmiernego poślizgu kół samochodu podczas przyspieszania (objawiającego się buksowaniem).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz