WAŁ NAPĘDOWY SUBARU FORESTER S-TURBO 2.0 TURBO .
TLUMIK VW GOLF III KPL. GUMY + OBEJMY .
TLUMIKI VW GOLF III KPL. GUMY + OBEJMY .
REPERATURKA BŁOTNIKA TYLNEGO LEWA DAEWOO MATIZ .
REPERATURKA BŁOTNIKA TYLNEGO PRAWA DAEWOO MATIZ .
KLAPA TYŁ TYLNA MERCEDES MB 124 E- KLASA .
AUDI A3 01R. LUSTRO WEWNĘTRZNE .
MAGLOWNICA 1.5 MAZDA 323F 94-98 .
WYCIĄGARKA ŁAŃCUCHOWA 2T-WYCIAGARKI/PODNOŚNIKI .
ŚCIĄGACZ DO SPRĘŻYN 2SZT ŚCIĄGACZE - ! .
ŁĄCZNIK STABILIZATORA, RENAULT LAGUNA II, R-620 .
AUDI TT 8N0 ZDERZAK TYLNY TYŁ O .
MAZDA 626 BŁOTNIK PRZÓD PRZEDNI PRAWY 2000R .
LICZNIK RENAULT CLIO IV NOWY MODEL .
TŁOK + KORBOWÓD OMEGA / VECTRA 2.0X20XEV .
KIA SCHUMA II 1,6V16 '00 - AMORTYZATOR TYŁ .
Znajdź część - leksykon części do samochodu
1. Odszukaj odpowiednią część
2. Opisz usterkę, dodaj opis wymiany.
Czy wiesz, że...
- Rudolf Diesel wynalazł silnik wysokoprężny w 1892roku.
- System kontroli trakcji (rózne oznaczenia w zależności od producentów, np.: ASR, TCS, DCS) jest systemem zaliczanym do grupy Advanced Vehicle Control Systems (lub Automated Highway Systems). Jego zadaniem jest niedopuszczanie do nadmiernego poślizgu kół samochodu podczas przyspieszania (objawiającego się buksowaniem).
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz