RESOR IVECO UNIJET DAILY III PRZÓD METALOWY .
XENON LEWY TOYOTA CELICA 1999-2005 .
NOWE KLOCKI HAMULCOWE PRZOD KEEWAY FACT FOCUS .
THOMPSON 1995,PODUSZKI, 30000L .
OPEL CORSA B SILNIK 1.5 DIESEL .
PRAWY AIRBAG BOCZNY W FOTEL ASTRA II G ZAFIRA .
LEWY AIRBAG BOCZNY W FOTEL ASTRA II G ZAFIRA .
FELGI MERCEDES A KLASA AVANTGARDE .
POMPA ABS VW POLO 9N, 6Q0, SEAT IBIZA, 05-09 ROK. .
OBUDOWA FILTRA POWIETRZA MAZDA 6 2,0 CITD .
NAPRAWA SKRZYŃ BIEGÓW ZF AUTOMATYCZNE .
YAMAHA FZ6 FAZER (2004-2008) - INSTRUKCJA HAYNES .
FILTR OLEJU HYUNDAI H1 2,5 TURBO DIESEL - .
VW GOLF III DYWANIK BAGAŻNIKA .
KOLEKTOR WYDECHOWY KOLANKO TLUMIKA SIMSON S51 .
JEEP CHEROKEE LIBERTY 2005R ĆWIA.PRZÓD L .
AMORTYZATOR TYLNY LEXUS GS 300 1996 .
Znajdź część - leksykon części do samochodu
1. Odszukaj odpowiednią część
2. Opisz usterkę, dodaj opis wymiany.
Czy wiesz, że...
- Rudolf Diesel wynalazł silnik wysokoprężny w 1892roku.
- System kontroli trakcji (rózne oznaczenia w zależności od producentów, np.: ASR, TCS, DCS) jest systemem zaliczanym do grupy Advanced Vehicle Control Systems (lub Automated Highway Systems). Jego zadaniem jest niedopuszczanie do nadmiernego poślizgu kół samochodu podczas przyspieszania (objawiającego się buksowaniem).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz